Het is nu di okt 15, 2019 5:30 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2017 11:43 pm 

Wie een beetje thuis is in de racespelletjes zal het misschien al wel ontdekt hebben: in de nieuwste game van Forza zit een Fiat X1/9 van 1975.

Forza Horizon 3 is een zeer uitgebreid spel voor Windows 10 & Xbox One. Dit spel is in september 2016 uitgekomen, en is tot nu toe dan ook echt een van de allerbeste, mooiste en gedetailleerde spellen op de markt. Voor wie thuis een sterke pc heeft staan en van racegames houdt, is dit een absolute must have. Naast het feit dat er moderne (sport)auto's in het spel zitten, zijn er verschrikkelijk veel klassiekers vereeuwigd in Forza Horizon 3. Een van de in totaal 350 aan te schaffen voertuigen is dus een Fiat X1/9 uit 1975. Het siert Forza dat ze hebben gekozen voor de (in mijn ogen) charmantere 1300cc versie.

In onderstaande YouTube-video (weliswaar uit Forza Motorsport 6; Horizon 3 is nog mooier) zie je een demonstratie van deze ICS. Let vooral op alle details. Buiten de fantastische graphics die dit spel biedt (in combinatie met een krachtige pc) zijn de opties en details op de auto werkelijk fantastisch. Zeker wanneer je bedenkt dat er dus ruim 300 verschillende auto's in dit spel zitten.

https://www.youtube.com/watch?v=F4Pjo0wDmAg

Uit ervaring kan ik zeggen dat het leuk vermaak is voor in de wintermaanden 8). Ik ben geen fan van alle tuning en upgrades die je toe kunt passen, maar het is wel leuk dat het tot de mogelijkheden behoort. Zo kun je van deze auto een echte Sleeper maken, met een vermogen tot ongeveer 800pk (https://www.youtube.com/watch?v=7QH3OxdPny0). Ik geniet persoonlijk echter veel meer van de standaard versie. Het vrije rondrijden, zeker met een goed stuur en H-shifter (Logitech G25) is dit echt een genot.

Het is wel een wat duurder spel. Voor 70 euro kun je ook wat leuke dingen aan je echte X verbeteren :P. Een dergelijke uitgave, alsmede een goed stuur (150 - 300 euro) en een game pc (800 - 1000 euro) is zeker alleen besteedt aan de diehard gamers.

Toch wilde ik jullie dit leuke feitje en linkje niet onthouden. Wellicht dat de jongere generatie de ICS nu ook leert kennen. Ik heb al verschillende kennissen gesproken die mijn X uit het spel herkennen en graag een keer een ritje mee zouden rijden om te ervaren hoe het is.

Groetjes,
Marco

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 14, 2017 9:01 pm 
Site Admin

Hij zit idd ook in forza 5 en 6. Heb zelf een xbox one. Erg leuk om je eigen x na te maken.

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ]  Moderators: martijn, dick

Alle tijden zijn GMT + 1 uur