Het is nu di nov 19, 2019 7:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mei 09, 2013 9:22 am 

Deze vrijwel onverwoestbare 155 gaat nu de deur uit! Ergens gaat het aan mijn hart, ik bedoel: ik heb nooit wat met een 155 gehad, maar sinds mijn vriendin met het ding in mijn leven verscheen, heb ik er toch een soort van liefde voor ontwikkelt.

Helaas rijd ze er 60km per dag mee, en ik ben de brandstofkosten gewoon beu! Al dik 20 jaar rijd ik op lpg, en iedereen die beweert dat de kosten van een zuinige benzineauto of diesel in de buurt komen van een lpg karretje lach ik keihard uit!

Weg met die benzineauto dus! Het ding rijd echt goed, is fantastisch op de lange afstanden, stuurt heerlijk door korte bochten op binnenweggetjes, pakt fantastisch op het gaspedaal, remt goed (ABS) en doet het nou werkelijk altijd! Vanaf augustus 2012 is er alweer bijna 20.000km mee gereden, dus nu is het echt mooi geweest! Ben blij dat ik in de nadagen van het model 155 toch nog wat ervaring met zo'n ding opgebouwd heb

Het ding zit rondom onder de deuken, is voorzien van 3 nieuwe remleidingen, nieuwe ruitenwissers, sinds 2 weken een nieuwe apk, set winterbanden en zomerbanden, beiden met velgen uiteraard, en kost slechts €575.

Enfin, kijk hier maar even: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st

Nogmaals: het is echt niet moeders mooiste, maar is niet ROT, en rijd gewoon goed! Als je nog een jaartje wil sturen voor een prijs waar je nog geen nieuwe fiets voor koopt, is dit je kans!

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 09, 2013 5:29 pm 

Giovanni,.......snifff :(
de fijnste Alfa die ik ooit bezat.
't is geen geld voor zo'n mooie kar vol met deuken. :)

Fiat X 1/9 1974
Matra M 530 LX 1970 under construction
http://www.matramania.be/phpBB3/viewtop ... f=4&t=3017
https://www.flickr.com/photos/che-bella/

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 09, 2013 5:50 pm 

Ja sniff Henk :D :D :D Als er niet een verschrikkelijk fijn rijdende 156 V6 op lpg in de stalling stond, had ik deze ook absoluut niet weggedaan! Ik heb nog overwogen om hem van voor tot achter beet te pakken, en hem van een vers jasje te voorzien. Maar nee, projecten genoeg, en de 156 rijd nog een tandje fijner dan deze 155.

Komt bij dat het Puntootje op G3 slechts €29 per maand aan belasting kost, en voor €15 het tankje vol zit, om vervolgens 300km te rijden. Tja, daar kan zowel de 155 als de 156 totaal niet tegenop!

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ]  Moderators: martijn, dick

Alle tijden zijn GMT + 1 uur