Moeders de vrouw heeft een 7-zitter nodig en voor de caravan hebben we een beetje power nodig. Dus gekozen voor een Metsubsidie Grandis uit 2005. Niks mis met die 2.4 benzine en heeeel veel ruimte. Slechtste eigenschap is dat ie een beetje zuipt, maar dat doet z'n baas (ikke) ook

.
Het andere gevaarte op de stoep (mijn dagelijkse ride) is nu nog een grijze muis (letterlijk): een grijze Megane 1.5 DCI uit 2010, overgenomen in lease van een ex-collega. Prima auto, jammer van de korte zittingen. Gelukkig wil de baas een beetje meewerken, want op 7 januari, 11 maanden eerder dan verwacht, wordt mijn Volvo V40 D2 R-design geleverd. Een zwarte leek mij wel mooi... Aangezien de Volvo nog dit jaar op kenteken wordt gezet, kan ik nog 4 jaar genieten van 14% bijtelling (volgend jaar is de Volvo 20%).
Oeps, ik heb 2 jaar geleden in permissie gelogen: ik ga helaas geen 4 jaar van 14% genieten, de V40 gaat binnen een paar weken naar een collega. Ik kan nog wel net van de 20% bijtellingscategorie genieten! We gaan premium rijden!