Als de motor aanslaat tijdens het starten, maar weer uitvalt nadat de contactsleutel van startstand weer naar contactstand gaat, lijkt het of het injectiesysteem geen spanning krijgt. De 5e injector (koude start injector) wordt alleen aangestuurd in startstand. De motor zal dan aanslaan op de benzine die deze injector inspuit tijdens het starten. Maar valt weer uit als de injector stopt wanneer de sleutel uit startstand gaat.
Als je de sleutel naar contact draait (niet naar start) zou de benzinepomp even moeten draaien om benzinedruk op te bouwen. Ook zou de benzinepomp moeten draaien als je, in contactstand, de klep van de LMM met de hand iets open duwt.
Controleer anders nog eens of je niet vergeten bent ergens een stekkertje vast te zetten. En kijk ook de zekering van het injectiesysteem na (16A). Maar deze zou nog goed moeten zijn. Anders kan hij ook geen benzinedruk opbouwen voor de 5e injector.
Ik heb dit probleem zelf ook eens gehad lang geleden. Maar ik ben vergeten wat bij mij het probleem was.