Het is nu do jul 29, 2021 11:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2014 2:59 pm 

Beste allen,

enige tijd geleden heb ik, samen met Romy, besloten een Clubdag te gaan organiseren voor de X1/9 Club. Daar hadden wij ook heel veel zin in. Helaas kwamen er, vlak na die beslissing, slechte tijden voor onze bedrijven. Waardoor er (te) weinig tijd overbleef voor de Clubdag. Ik stelde uit dus.
Echter, toen er door Warner (van de Evenementencommissie) een mail kwam; je moet wel iets doorgeven voor een bepaalde datum, zijn we er helemaal voor gegaan.
Wij hadden, o.a. bij de BMX, UMX en op de clubdag in Zandvoort, gehoord dat er interesse was in een 'ander soort' clubdag. Zonder uitje. Zonder evenement. Zonder 'zware' verplichtingen.

Dat wilden wij ook. En daarom kozen wij voor:
- gezamenlijk koffie en verzamelen
- toertocht met puzzel
- gezamenlijke lunch
- gezamenlijk einde bij een restaurant

Lunch hadden we geregeld. Maar die vond Warner te duur.
Diner wilden we niet regelen, a la carte kan wel, maar dat vond Warner niet goed genoeg
Puzzeltocht was ook niet goed eigenlijk, er moest wel 'iets' speciaals bij

Ik vond dat er teveel 'geregel' vanaf de Club kwam en zei; het is dit, of niets.
Nou dat was belachelijk. Ik was bot, ik was bijdehand etc. etc. En een Clubdag zou het niet meer worden.
Daarom gaat de meeting nu dus door als 'UMX-Giro Di Utrecht'

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do mei 22, 2014 6:23 pm 
Site Admin

Wij hebben dit X1/9 forum opgezet voor enthousiaste X1/9liefhebbers. Het forum staat los van de Fiat x1/9 Bertone club Nederland. Wij accepteren dan ook niet dat leden van die vereniging zich op welke wijze dan ook, zich via het x1/9 forum in negatieve vorm uiten over zaken die binnen die club spelen.

Communicatie tussen leden van die club wordt geacht rechtstreeks – en niet via dit onafhankelijke forum- te worden behandeld c.q. afgehandeld.
Het niet-relevante gedeelte van bovenstaande post is door ons verwijderd.
Dit onderwerp is hiermee afgesloten.
Laten we het forum gebruiken waarvoor het is bedoeld.
Martijn en Dick

Offline Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur